Asociación APTO Calidad de vida para las personas con discapacidad intelectual y sus familias

Asociacion de Padres y Madres del Taller Ocupacional

OVERVIEW

This web page asociacionapto.org presently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have scanned seventeen pages inside the web site asociacionapto.org and found four websites associating themselves with asociacionapto.org. There is two contacts and directions for asociacionapto.org to help you connect with them. There is one mass network platforms owned by asociacionapto.org. This web page asociacionapto.org has been online for seven hundred and thirty-five weeks, three days, ten hours, and thirty-three minutes.
Locations
May 2010

ASOCIACIONAPTO.ORG RANKINGS

This web page asociacionapto.org is seeing fluctuating amounts of traffic all round the year.
Traffic for asociacionapto.org

Traffic ranking (by month) for asociacionapto.org

Traffic ranking by day of the week for asociacionapto.org

ASOCIACIONAPTO.ORG HISTORY

This web page asociacionapto.org was first documented on May 20, 2010. As of today, it is seven hundred and thirty-five weeks, three days, ten hours, and thirty-three minutes young.
May

LENGTH OF LIFE

LINKS TO WEB SITE

WHAT DOES ASOCIACIONAPTO.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of asociacionapto.org Mobile Screenshot of asociacionapto.org Tablet Screenshot of asociacionapto.org

Asociacion de padres y madres del taller ocupacional

Maria Isabel Diaz Retamosa

Carretera Jarandilla Km 1,9 s/n

Navalmoral de la Mata, CC, 10300

11 Internet Espana S.L.U.

Hostmaster ONEANDONE

Calle Narciso Serra 14

Madrid, M, 28007

ASOCIACIONAPTO.ORG HOST

Our parsers revealed that a single root page on asociacionapto.org took five thousand five hundred and two milliseconds to stream. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion I consider asociacionapto.org not secure.
185.50.196.201

ns63.1and1.es
ns64.1and1.es

BROWSER ICON

SERVER OS AND ENCODING

I caught that asociacionapto.org is utilizing the LiteSpeed os.

PAGE TITLE

Asociacion de Padres y Madres del Taller Ocupacional

CONTENT

This web page states the following, "Calidad de vida para personas con discapacidad intelectual y sus familias." We saw that the web site also stated " Nuestra asociación tiene más de 20 de años de experiencia apoyando al desarrollo personal y a la participación comunitaria." It also said " Desarrollamos talleres sostenibles, responsables con el entorno que aporten valor a los asociados y a la sociedad. Ahora con tienda online! Enseñanza orientada a la acción Capacitación Dual Adaptada. Fabricamos y montamos productos de carpintería y muebles." The header had asociacion as the highest ranking optimized keyword. It is followed by apto, feaps, and extremadura which isn't as ranked as highly as asociacion. The next words asociacionapto.org uses is discapacidad. pdci was included and might not be understood by search parsers.

SEEK SUBSEQUENT BUSINESSES

ARACELIA Asociación Rural Provincial De Mujeres y Mujeres Con Discapacidad ASOCIACIÓN ARACELIA

ARACELIA Asociación Rural Provincial De Mujeres y Mujeres Con Discapacidad. GENERALI El león de los seguros ha firmado un convenio con la asociación Mujeres Redován y la asociación de mujeres ARACELIA. A continuación se muestran precios aproximados de dichos seguros y de los seguros de vida.

ASOCIACION ARAGONESA DE REHABILITACION PSICOSOCIAL

FEARP Federación Española de Asociaciones de Rehabilitación Psicosocial. Miércoles, octubre 09, 2013. Concurso de fotografía CONTRA EL ESTIGMA EN SALUD MENTAL. La Sociedad Aragonesa y Riojana de Psiquiatría. Quiere promover en Aragón el día mundial de la Salud Mental. Accede a las bases del concurso. Publicado por Asociación Aragonesa de Rehabilitación Psicosocial. Sábado, septiembre 21, 2013.

Arana, Asociacion de Ovino de Raza Navarra

Asociación de ovino de Raza Navarra. Federación Española de Asociacines de Ganado Selecto. ARCA, Sistema Nacional de Información de Razas. Meteorología y Climatología de Navarra. Información coordinada por los Departamentos de Desarrollo Rural e Industria - Gobierno de Navarra. TEN ESTO A MANO SIEMPRE.

Arana, Asociacion de Ovino de Raza Navarra

Asociación Aras

Postproducción, Edición, Montaje. ARAS Más de 70 socios fortaleciendo el audiovisual salteño. Nuestros socios participaron de producciones para Buenos Aires, San Luis, Catamarca, Entre Ríos, Córdoba, Tucumán, Jujuy. , Inglaterra, Italia, Francia, España, México, Colombia, Bolivia, Venezuela, Entre otros. Las obras producidas obtuvieron un total de 79 premios, de los cuales 22 fueron premios internacionales y 57 premios nacionales. La casa de los opas.